diumenge, 21 de febrer del 2016

Entre l'alegria i la tristesa

En entrar a la sala d'atrezzo les llunes vam trobar-nos al Monstre de Colors esperant-nos, sí, allà estava, recolzat amb dues peces de psicomotricitat de color groc i de color blau i amb el pot de l'alegria i la tristesa al seu costat, que li passava al Monstre? 



El Monstre estava una mica embolicat, estava entre trist i content, però no sabia ben bé perquè i llavors vam decidir que entre tots el podríem ajudar i vam començar escoltant una música, era trista, molt trista  i ell mentre nosaltres ballàvem... 



La música el va posar trist i a nosaltres què ens posa tristos en va preguntar la Vanessa:
- YAKIRIS- fer-me mal 
- GAEL- quan vaig anglès
- ÈRIC PARDO: quan em barallo
- LUCIA- quan em faig mal 
- MALIK- quan no veig la mama 
- MICHEL - quan el papa treballa
- VANESSA- quan troba a faltar el seu pare

Poc a poc la tristesa després de ser compartida va marxar i la Lucia es va encarregar de desar la tristesa al seu pot i seguidament a ballar amb música alegre i divertida! 










I mentre ballem tal com veieu anem posant cares de ràbia, tristes, alegria...  i parlant d'alegria que ens fa estar contents a nosaltres? 
YAKIRIS- quan estic amb la Martina 
- GAEL- quan jugo amb el Lego dels Súper herois
- ÈRIC PARDO: quan ve la meva "prima Valeria"
- LUCIA- quan ve la meva prima
- MALIK- quan estic amb el papa i la mama  
- MICHEL - quan veo al primo 
- VANESSA- poder estar amb les seves germanes i la seva mare

El Monstre després de veure'ns i escoltar-nos ...  es posa molt content


I per acabar una sessió tan xula, massatges fent servir pilotes... quin relax! 





Petonets i fins demà!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada