divendres, 10 de juny del 2016

Fem mapes mentals

Els Sols i les Llunes seguim parlant de les nostres emocions, seguim parlant de com ens sentim, d'allò que ens agrada i del que no ens agrada, seguim parlant de què necessitem per sentir-nos millor o bé de com ajudar als altres i tot això ho fem sempre compartint i respectant-nos ja que només així podem anar avançant en camí de les emocions. 

I ara a punt ja d'acabar el curs i dins un projecte de treball que fa tota l'escola hem realitzat uns mapes mentals sobre emocions, en concret a P3 hem parlat de l'alegria i a P4 de la tristesa, ho voleu mirar? 






Sorpresos oi?  Us animem a provar-ho, escolliu una emoció, valor... i feu una pluja d'idees, ràpid sense pensar massa, què us suggereix l'emoció en qüestió... i veureu com les idees van fluïnt i gairebé sense adonar-nos quan anem agrupant paraules veure que surten idees molt interessant: " quan em fan un regal, em donen petons , m'estimem... estic content i per tant l'alegria és present" o "quan em hi ha foscor a la nit tinc por i em sento trist"...





Ja veieu que anem creixent oi? 

Petonets! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada